© 2024 solvo B.V.

Acute gehoorverlies

Hallo beste mensen, V.a afgelopen woensdag heeft mijn man een acute gehoorverlies in zijn rechter oor.Hij heeft al 14 jaar lang last van oorsuizen aan de linker kan.Heeft er iemand ook ervaring met zo\'n geval als mijn man.Weet er iemand of de doofheid veroorzaakt kan worden door het oorsuizen. groetjes leeuwin


Dit is in principe een spoedverwijzing naar de KNO-arts waardig. Ik zou spoedig naar de huisarts gaan voor een verwijzing.

label.Geplaatst op 2004-12-12 02:19:57


beste co, Wij zijn binnen 24 uur terecht gekomen bij de kno arts.Het nieuws was echter niet om vrolijk van te worden.Mijn man heeft pretnison gekregen

label.Geplaatst op 2004-12-12 12:59:52


Dat vreesde ik al. Het is nu enkel afwachten en hopen dat het gehoor weer beter wordt. Meer kun je er niet aan doen.

label.Geplaatst op 2004-12-12 16:49:24


Weten ze nu wel wat de oorzaak is ?

label.Geplaatst op 2005-04-08 17:38:06

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren