© 2024 solvo B.V.

Acute Mastoiditis

Mijn dochter heeft al vanaf vorige maandag een gehoorgang ontsteking. Hiervoor heeft ze zure druppels gekregen 3x daags 3 druppels. Overdag gaat het wel maar \'s avonds begint het! vaak koorts en weer die helse pijn. Ben vanaf vrijdag met druppels begonnen, eet sinds 1,5 week slecht en drinkt redelijk, vraag niet eens om snoep soms een ijsje, dat ze voor de helft op eet. Is dit normaal? Heeft 2x eerder vorig jaar ontsteking gehad aan het zelfde oor links, maar was toen een middenoorontsteking. Kan natuurlijk geen zetpillen blijven geven, ass. zij ook al dat is alleen maar om de pijn weg te nemen en niet de oorzaak, volgens etiket moeten de druppels vrijwel direct helpen, maar ik zie weinig resultaat, ze wil wel naar school, maar lag vanmiddag om half 6 weer te slapen. Heeft iemand tips. Alvast bedankt


Oorpijn kan vaak een vervelende zeurende pijn veroorzaken die menig mens z’n nachtrust kan verstoren. Als je nog écht geen verandering bij je dochter merkt, en ik meen dan ook echt niets! Dan je HA weer bellen, want meer is er niets te doen als de druppels niet helpen.

label.Geplaatst op 2006-06-14 07:43:55


Inmiddels is ze geopereerd. Acute Mastoiditis. oor stond helemaal naar voor en grote rode zwelling aan de achterkant. Ze krijgt via het infuus antibiotica toegediend en vocht. Ze hebben op pus geprikt achter het oortje, maar zat gelukkig niks. De kno art heeft ook een buistje geplaatst. Het gaat op zich goed met haar, maar dat ging het de afgelopen weken ook, volgens de kno arts heeft ze een hele hoge pijngrens ! Ze krijgt neusspray en oordruppels. Heeft iemand dit ook meegemaakt en hoelang was de ziekenhuis opname. Ik hoop op reacties. Groetjes en Bedankt MLA

label.Geplaatst op 2006-06-18 23:18:11

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren