© 2024 solvo B.V.

Afspraak kno-arts?

Moet je als je naar de kno-arts wilt gaan, altijd een verwijzing van de huisarts hebben? Alleen toch ziekenfonds! dankje!


Ik zou dit sowieso via je huisarts doen. Zo is het systeem in Nederland. Als je voor je klacht al bij je huisarts bent geweest, vraag dan om een verwijzing. Bedenk je echter ook, dat lang niet altijd een verwijzing nodig is, omdat de huisarts het prima zelf kan behandelen.

label.Geplaatst op 2004-10-04 23:31:14


ik had hetzelfde, De knobbel is er af gehaald door de KNO arts in een operatie. Succes Ik had daarna nog een paar maanden keelpijn.

label.Geplaatst op 2005-01-25 21:47:23

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren