© 2024 solvo B.V.

Al een jaar met vlagen pijn in oor

Ik heb al een jaar last van hevige oorpijn. Ik ben ermee naar de huisarts geweest, maar deze kon niets vreemds in m\'n gehoorgang zien. Het is echt een verschrikkelijke pijn en wanneer ik dan maar eventjes m\'n oorschelp beweeg, doet het nog veel meer pijn. Ik heb in het verleden wel veel in m\'n oor gepeuterd en er ook wel eens haartjes uitgetrokken. De dokter heeft dus geen idee wat het is heeft me nu naar een kno-arts doorverwezen. Wie weet wat het kan zijn??? Fred


ik heb precies het zelfde als jou! bij mij begon het met een speekselklierbuis verstopping. en sinds dien heb ik zo 1/2x in de maand hele erge steken in mijn oor. ik ga deze week of volgende week weer naar de dokter. als ik wat meer weet laat ik je het weten.. groetjes

label.Geplaatst op 2009-03-18 12:32:19


hoi fred, weet jij in middels al wat het is? ik heb precies het zelfde als jou. ze dachten bij mij eerst dat het de speekselklier was omdat het in mijn mond ook erg veel pijn deed. groetjes romy

label.Geplaatst op 2009-11-11 10:09:17

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren