© 2024 solvo B.V.

Amandelen verw. op latere leeftijd (21)

Hallo, Is het echt zo pijnlijk om je keel-neusamandelen op latere leeftijd te verwijderen? Zal waarschijnlijk geen pretje zijn maar doet het echt zo zeer? Hoe lang ben je ongeveer uit de running? Alvast bedankt!


Ik heb het wel meegemaakt bij een van mijn zonen op 17 jarige leeftijd. Ongeveer 1 week was hij uit de running. Het doet wel pijn, maar dan krijg je waterijsjes, en dat verdooft. Het valt wel enigszins mee. Besnijdenis op die leeftijd is veeeeeeeeeel pijnlijker.(weet ik ook)

label.Geplaatst op 2004-07-05 19:47:44


Of het echt veel pijnlijker is dan op kinderleeftijd, is moeilijk te zeggen. Kinderen geven pijn anders aan dan volwassenen. Toch is de genezing bij kinderen over het algemeen sneller dan bij volwassenen, dus je kunt best zeggen dat volwassenen er meer last van hebben. Hoe lang uit de running? Moeilijk te zeggen. Ik denk dat de schatting van 1 week (zoals eerder gedaan) vrij redelijk is.

label.Geplaatst op 2004-07-05 20:24:09


ik ben voor twee jaar geleden geopereerd aan mijn keel amandelen je moet er vooral voor zorgen dat je na de operatie veel drinkt dan zakt de pijn ook heel erg snel.

label.Geplaatst op 2004-07-09 19:48:14


wel wat laat, maar ben hier nieuw :) ik lag 3 weken uit , na het knippen van mijn amandelen op 19-jarige leeftijd, na 2 weken kon ik al een beetje eten, en het is een helse pijn... believe me :) nuja, iedereen is anders natuurlijk good luck mvg kimberley

label.Geplaatst op 2006-01-08 12:39:08

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren