© 2024 solvo B.V.

Amandelen verwijdert

iets meer dan twee weken geleden zijn mijn amandelen verwijderd. Na een week waren de bloedingen zo heftig dat het opnieuw dichtgebrand is. Ik ben afgelopen zaterdag uit het ziekenhuis gekomen. De kno arts zij dat er wit beslag op zat en het er goed uit zag. Toch heb ik nu nog steeds behoorlijke keelpijn. Kan dit kloppen. Het dichtbranden is nu iets meer dan een week geleden. Heb ook voornamelijk aan die kant nog veel pijn.


Ik ben overigens 27 dus weet dat de ingreep dan veel pijnlijker kan zijn. Ben er alleen niet gerust op. Het duurt allemaal zo ontzettend lang.

label.Geplaatst op 2006-04-20 08:52:07


Let op het woord "branden", Ze hebben het dus dichtgeschroeid en brandwonden, want dat zijn ze in principe, vooral inwendig kunnen wat langer duren om te genezen. En je gebruikt je keel ook voor andere dingen natuurlijk dus daarom kan het genezingsproces wat langer duren. Heb gewoon nog een wat geduld. Veel succes.

label.Geplaatst op 2006-04-20 12:15:06

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren