© 2024 solvo B.V.

Amandeloperatie

Hallo, Ik zit met een probleempje. Bij mij dochter van 16 jaar is vorige week dinsdag de amandelen \"verwijderd\". Op zich is alles goed gegaan maar het volgende doet zich nu voor. Na een week heeft ze nog steeds niet kunnen eten. Dit doet zo\'n zeer en het voedsel wil gewoon niet door haar keel. Met als gevolg dat ze nog maar 48 kg weegt. Haar normale gewicht ligt rond de 53 kg. Drinken gaat redelijk. Vocht krijgt ze dus wel genoeg. Heeft iemand ervaring met dit probleem en wat zijn de verdere verwachtingen? Ik begin me toch redelijk zorgen om haar te maken. Bedankt alvast voor de reakties


neem eens contact op met de behandelde arts en vraag of dit kwaad kan? het lijkt mij niet goed dat ze nog niet kan eten.

label.Geplaatst op 2004-10-15 19:15:29


Hoi Maylee Ik ken uw verhaal. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Bij mij zijn de amandelen vorig jaar verwijderd. ik kon ook niks eten. het deed zo'n ontzettende zeer. pas na 2 weken kon ik een beetje redelijk eten. Dus heb 2 weken niet kunnen eten. Drinken ging wel wat makkelijker. ik was in totaal ook zo'n 5 kilo afgevaalen. ik heb er nu nog wel eens last van. het lijkt of er dan een soort bal in mijn keel zit. Als ik veel moet praten kost dat me op een gegeven moment veel energie. Ik hoop dat uw dochter weer gauw beter wordt. Sterkte. Als u nog meer vragen heeft kunt u me altijd mailen. Mijn e-mailadres is toefje84@hotmail.com. Met vriendelijek groeten, Danielle

label.Geplaatst op 2004-10-15 20:06:30

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren