© 2024 solvo B.V.

Bijholte onstekingen, chronisch, pijn!!

Ha! Ik heb al jaren last van chronische bijholte ontsteking. Hierdoor heb ik bijna dagelijk zo\'n pijn. Deze pijn wordt in de loop van de dag veel erger. sochtends is ie bijna niet aanwezig, maar voel ik me wat verkouden. Maar savonds zo\'n pijn achter de jukbeenderen, oren, en beetje voorhoofd. Ik heb al zoveel geprobeerd maar niets helpt! Alleen een flinke pijnstiller, maar die kan ik ook niet steeds nemen. Heeft iemand aub een middel wat helpt?? Want het belemmert me gewoon in het dagelijks leven. Moet vaak dingen afzeggen van de pijn. Heb trouwens er soms ook verhoging bij. Tnx vast voor jullie reacties!! Groetjes, Maartje.


Hallo. Ik heb hier ook jarenlang last van gehad. Wat bij mij goed tegen de pijn hielp was zout water spoeling. Neem een bakje lauw water los er een schepje zout in op en snuif dit met je neus op. Doe dit een paar keer per dag. Het is NIET prettig maar helpt wel. Succes!

label.Geplaatst op 2008-08-01 10:17:56


Hoi Maartje, ook ik heb af en toe last van bijholte ontsteking het is inderdaad een vreselijke pijn,van mijn arts kreeg ik 'NASONEX'voorgeschreven, heeft goed geholpen,wel moet je na het opsnuiven even goed KLAREN zodat het bij de holtes kompt,ook een zoutwater oplossing wil wel helpen. Groetjes

label.Geplaatst op 2008-08-01 14:26:58


Bedankt allebei voor jullie reacties!! Zoutwater heb ik al s geprobeerd, maar niet al te frequent als ik eerlijk ben. NASONEX zal ik ook s proberen! Ik heb sowieso morgen een afspraak bij de KNO arts staan. Hopelijk kan hij me verder helpen.. Ik zal jullie nog laten weten wat hier uit is gekomen als jullie willen? Groetjes! Maartje.

label.Geplaatst op 2008-08-05 10:38:11


Dag Maartje, Er is een heel goed alternatief voor chronische ontstekingen, te weten APS-therapie Ik heb een praktijk in chronische pijn bestrijding. Je kunt voor info kijken op de website www.balans-hoogeveen.nl Er zal ongetwijfeld een APS-therapeut in jouw omgeving zijn waar je heen kan. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Met vriendelijke groeten,

label.Geplaatst op 2008-08-05 22:59:59


beste param, dank voor je bericht! Ik zal eens gaan informeren! Ik heb as. woensdag een ct scan van de holtes, ben benieuwd wat daaruit komt.. groetjes, Maartje.

label.Geplaatst op 2008-08-11 22:00:51


Hoi!De meeste ellende die ik hier lees heb ik zelf ook jaren meegemaakt. Weet er alles van. Ontstekingsremmers, operaties, neus spoelen...ik had er allemaal geen baat bij. Gewoon altijd ziek. Nu eindelijk iets gevonden waardoor ik weer de baas ben over mijn chronische sinusitis ipv andersom. Met Therapie- en Preventiemanagement en Coaching voor patienten met chronische sinusitis ben ik echt super geholpen. Het is nieuw, maar heb et gewoon geprobeerd en gelukkig maar. Er gaat een nieuwe wereld voor je open. Zou niet meer terug willen naar die rot tijd daarvoor, bah... Hoop echt dat andere lotgenoten er ook mee geholpen zijn. Acupunctuur en Homeopathie hebben mij niet kunnen brengen waar ik nu ben.

label.Geplaatst op 2010-02-11 22:03:22


Hallo, Ook ik heb last van deze vervelende klachten, ik weet niet waar jullie vandaan komen maar er is vlak bij mij een zoutkamer geopend (de eerste in Nederland) en ik dacht baat het niet dan schaadt het niet. In iedergeval ben ik een aantal keren geweest met ik mag wel zeggen fantastische resultaten! Die verdomde hoofdpijn is eindelijk weg :D Je gaat gewoon een uurtje zitten in die zout grot (kamer) lekker een boekje lezen en ondertussen word er zout in hele kleine deeltjes verneveld en die adem je dan in. geniaal maar erg nieuw en dus alleen Zaandam voor mij een zege :) voor de mensen die interesse hebben kun je googlen op halo clnic zaandam

label.Geplaatst op 2011-05-27 22:30:32

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren