© 2024 solvo B.V.

Brandende tong

Ik heb sinds augustus 2004 een brandende tong,ik heb een rare en bijna geen smaak in mijn mond ,en soms branden ook mijn lippen aan de binnenkant.De dokter dacht aan een schimmeltje ,maar dat is het niet ,want ik heb met een antischimmelzalf gesmeerd ,maar dat helpt niet .Ik ben naar de tandarts geweest en ze hebben een vulling iets gladder gemaakt,maar ligt het ook niet aan.En het gekke is: mijn zus hebt het ook. Het is heel vervelend het is net of er heel de dag sambal op je tong ligt. Je smaak is gewoon anders. Soms is er een dag dat het beter gaat en dan is het weer mis. Het gaat maand na maand door. Kan iemand mij vertellen wat dit nou kan zijn. Ik heb wel pheiffer al een paar maanden, maar of het daar aan ligt?Mijn zus heeft geen pheiffer en die heeft het ook.Allergie voor tandpasta is het ook niet.Het is zo vervelend het heeft invloed op je stemming ,omdat je niet weet wat het is.En gaat aan alles denken,maar verbetering zit er na 7 maanden nog niet in.

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren