© 2024 solvo B.V.

Brok in keel

Hallo, Ik ben nieuw hier en was aan het zoeken naar berichtjes van mensen die ook dat brok in de keel-gevoel hebben. Zelf heb ik het al maanden en ben ook al diverse keren bij de dokter geweest. Zelf vind ik het nogal beangstigend, mijn arts (blijkbaar) niet. Zijn er mensen die hier ook last van hebben of hebben gehad? En zo ja..is het uiteindelijk toch vanzelf over gegaan? Groetjes, Marieke


Het is in principe ook behoorlijk onschuldig. De volgende klachten maken een verwijzing naar de kno-arts nodig: - pijn - moeite met slikken - continu gevoel van brok in de keel (24 uur per dag, 7 dagen per week aanwezig) - stemverandering

label.Geplaatst op 2005-01-18 21:29:06


ik heb er ook al maanden last van iedere dag ben al bij de kno arts geweest maar er was niks gek te zien heb er ook een drukkend gevoel bij heb jij dat ook

label.Geplaatst op 2005-02-24 22:58:11


Hay! Ik heb ongeveer 5 jaar geleden ook een brok in mijn keel gehad, die ik niet kon wegslikken. Dit heb ik uitgebreid aan mijn huisarts verteld en ik had er ook een tekening van gemaakt om het beeld duidelijker te maken tegelijkertijd had ik ook regelmatig last van angina (keelontsteking) en dus moesten mijn amandelen geknipt worden. Tijdens deze operatie hebben ze bij mij ook mijn keel leeggezogen en sindsdien kan ik die brok wel wegslikken. Bij mij was het een grote brok met snot (klinkt een beetje vies) die ik niet weg kon krijgen. Deze brok kan geen kwaad, het voelt alleen erg vervelend, daarom kun je vragen aan je huisarts of deze misschien weggezogen zou kunnen worden omdat het erg vervelend is. Groetjes Wendy 18 jaar

label.Geplaatst op 2005-05-20 11:49:58


Ik heb dit ook al maanden en lig er echt wakker van, ben al 3 keer naar mijn huisarts geweest en die zegt dat het niets is, moet ik dat nu gewoon accepteren, want verder weet ik ook niets wat ik kan doen, is er hier nog iemand anders die er zich zo druk over maakt.?????

label.Geplaatst op 2005-08-29 11:00:14


Ik heb dit ook al maanden en lig er echt wakker van, ben al 3 keer naar mijn huisarts geweest en die zegt dat het niets is, moet ik dat nu gewoon accepteren, want verder weet ik ook niets wat ik kan doen, is er hier nog iemand anders die er zich zo druk over maakt.?????

label.Geplaatst op 2005-08-29 11:00:28

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren