© 2024 solvo B.V.

Buisjes

wie heeft ervaring met verkeerd uitgroeiende buisjes. ben vandaag weer bij de kno arts geweest. en nu blijkt dat mijn buisje niet naar buiten eruit groeit maar verder naar binnen groeit. hij zit nu tegen mijn gehoorbeentjes aan te drukken. nu krijg ik 10 eptember een gehoortest om te kijken of het aan het buisje ligt dat ik slecht hoor of dat het aan het gehoorbeentje ligt. alle informatie is welkom. weet iemand misschien een site waar ik meer kan vinden?


Op een reguliere gehoortest (met pieptonen) is geen onderscheid te maken tussen de 2 dingen (buisje of gehoorbeentjesketen) die jij nu noemt. Er kan enkel gekeken worden hoe het gehoor is, wat wel nuttig is. Is het gehoor verslechterd, dan moet je het buisje er sowieso uithalen. Is het gehoor niet verslechterd, dan moet je voor- en nadelen tegen elkaar afwegen.

label.Geplaatst op 2004-08-11 23:16:35


het gehoor is inderdaad heel erg achteruit gegaan na wat testjes gisteren.vandaar dat die ook die test wil. maar waar ik wel gek van op keek gisteren was dat die het had over de meniscus in het kaakgewricht. ik mag de komende 6 weken namelijk geen harde dingen eten of te veel kauwen. ik loop al bijna 22 jaar onder de kno arts. ik loop ook met de gedachten om naar een academisch ziekenhuis te gaan? wat vind u hier van.

label.Geplaatst op 2004-08-12 19:03:35

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren