© 2024 solvo B.V.

Buisjes

Mijn dochter van 11 jaar heeft nu al 10 keer buisjes gehad, telkens groeien ze eruit, er is ook nog nooit een kweek gemaakt, is er geen andere oplossing, dan alleen maar buisjes


mijn dochter is acht en heeft ook al 5 x buisjes gehad. gelukkig heeft ze er nu al een jaar geen last meer van. iets anders als buisjes is er volgens mij niet, maar als mijn kind er nog een keer last van heeft eis ik van de arts dat ze het ook een keer goed open maken om te kijken waar de ontstekings haard zit. misschien lost het dan op. succes ermee

label.Geplaatst op 2005-03-24 13:44:59


ik ben nu 36 en heb ook al zoveel keer buisjes gehad en voor mij is er geen andere oplossing komt steeds vocht achter de orne als ze er uit gaan lichaam sttoot ze op een gegeven moment af

label.Geplaatst op 2007-02-01 20:16:25


Er is ook geen andere oplossing voor dit probleem dan buisjes. Inherent aan de buisjes is dat ze er binnen niet al te lange tijd weer uit zijn. Wat wel een oplossing kan zijn, is het plaatsen van T-buisjes. Deze kunnen tot twee jaar blijven zitten. Dit voorkomt dan het vaker nodig zijn van operaties. Een kweek maken heeft geen enkele zin. Daar los je helemaal niets mee op. Overigens is de eis om het goed open te maken om te kijken waar de ontstekingshaard zit volkomen zinloos. Er zit geen ontstekingshaard of iets dergelijks in het middenoor. Veelal is er sprake van opsteigende infecties vanuit de neus/keelholte. Ook als deze "oplossing" bestaan zou hebben, dan zou je arts hem heus wel voorstellen als hij/zij meent dat dat het beste is.

label.Geplaatst op 2005-03-24 23:29:58

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren