© 2024 solvo B.V.

Buisjes in oren

Een aantal jaren tegug was het sterk aangeraden om oordopjes te gebruiken bij kinderen met oordopjes. In een filmje wordt hier niet meer over gestroken. Wel over het niet diep duiken. oe diep is niet diep?


Liefst niet onder water. Als dat wel gebeurt, enkel het hoofd net onder water. Niet 3 meter een zwembad in dus.

label.Geplaatst op 2004-07-30 19:54:41


de gene die buisjes in zijn oren heeft kan beter als die gaat zwemmen wel dopjes in de oren doen? ik spreek uit ervaring. ik loop al 21 jaar onder de kno arts en heb ook buisjes. ook ik gebruik dopjes als ik ga zwemmen of mij ga douchen? doe ik dat niet heb ik sneller kans op ontstekingen? ik zal u aanraden om wel dopjes te gebruiken?

label.Geplaatst op 2004-08-02 11:20:05


Het probleem met die dopjes is dat ze nagenoeg nooit waterdicht zijn. Het is uiteindelijk gebleken, dat zwemmen in principe geen probleem is, zolang je maar niet bijzonder diep onder water gaat.

label.Geplaatst op 2004-08-02 18:26:28

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren