© 2024 solvo B.V.

Buisjes

goeden avond ik heb een vraag voor ziekenhuis de tjongerschans mijn vraag is ik krijg morgen een tromelvlies buisje geplaatst in een oor onder plaatselijke verdoving doet dat ook pijn en hoe lang duurt het mag je daarna meteen weer naar huis ik hoop zsm van u te horen alvast bedankt voor u reaktie met vriendelijke groet catwin


Ey Catwin, En hoe ging het?? Deed het pijn?? Mijn KNO-arts heeft het daar ook wel eens over gehad. Over het eventueel plaatsen van buisjes. dat zou dan gewoon gebeuren in de stoel waar ik altijd in zit bij de KNO-arts. IK ben dus ook benieuwd naar het antwoord op jouw vraag. Doet het pijn?? En kan/mag je daarna een tijdje niks doen? Gaat het nu weer goed met je oor??

label.Geplaatst op 2005-12-22 20:49:24


Je trommelvlies word verdoofd door een paar druppels. Dan word er een klein sneetje in het trommelvlies gemaakt, daar word het buisje door geplaatst. Het is een ingreep van niets, doet geen zeer. Het is alleen wat irritant omdat je het allemaal in je oor hoort. Het is een prima oplossing als je last hebt van een niet goed funtioneerde buis van eustachius. Veel vocht achter het trommelvlies of veel ontstekingen.

label.Geplaatst op 2005-12-23 10:37:08


ik laat het altyd doen onder narcose vind ik fijner heb ik er geen last van

label.Geplaatst op 2007-02-04 12:33:51

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren