© 2024 solvo B.V.

Co?

Hallo Co, Even een vraagje. Ik zie dat jij bijna op elk bericht reageert. Ben jij een dokter o.i.d. of zijn het gewoon meningen van jezelf. Groetjes


(Bijna) dokter. Reden dat ik op dit forum post, is omdat ik vind dat de informatievoorziening (arts-patient) nog wel eens stroef verloopt. Daarnaast kunnen ook na een gesprek met een arts allerlei vragen "opborrelen". Ik hoop daar op deze wijze positief aan bij te dragen.

label.Geplaatst op 2004-07-05 20:26:58


co voor welke arts leer jij dan?

label.Geplaatst op 2004-07-09 19:46:32


De studie geneeskunde bedraagt 6 jaar. Na die 6 jaar ben je basisarts en moet je doorgaan voor een opleiding. Dit kan zijn een opleiding tot huisarts (3 jaar) of bijvoorbeeld internist of chirurg (6 jaar). Dan heet je huisarts-in-opleiding (haio) of arts-assistent-in-opleiding (agio). Zelf ben ik bijna basisarts.

label.Geplaatst op 2004-07-09 21:33:44

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren