© 2024 solvo B.V.

Dingetje in keel

Ik heb nu 3 weken last dat ik het gevoel heb alsof er eten in mijn keel vast zit maar dat is niet zo.. Ik ging gister met mijn vinger diep erin, achter mijn tong en ik voede een klein vlees flubbertje. Het doet nu pas een beetje zeer en ik voel hem ook met praten maar misschien omt het dat het zeer doet omdat ik er gister even met mijn vinger an gevoeld heb. Mijn vader is overleden aan slokdarm kanker en nu wordt ik wel een beetje bang. Ik probeerde vandaag een afspraak te maken met mijn huisarts maar die id de komende hele week op vakantie en kan pas die week erop. Heeft iemand misschien informatie voor mij over wat het kan zijn. Alvast bedankt!

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren