© 2024 solvo B.V.

Dochtertje van 3 jaar doof

Hallo, Mijn dochtertje van 3 jaar is in oktober aan haar keel en neus amandelen geopereerd en haar oren zijn schoongemaakt in het Hofpoort ziekenhuis in Woerden. De nacht na de operatie heeft zij een nabloeding gehad uit haar oortjes. Ik heb haar opgepakt en ben naar het ziekenhuis gereden waar zij mij vertelden dat het normaal was bij de 1 komt het bloed uit zijn mond en bij haar uit haar oortjes. Ik had er nog nooit van gehoord en vertrouwde maar op dat antwoord. Nu bijna een maand later is ze helemaal doof aan haar rechter oortje. Ik heb mijn huisarts gebeld en gevraagd of ik een verwijsbrief kon krijgen voor het WKZ in Utrecht omdat ik er erg over in zit. Hij zei dat ik tot eind januari moet wachten en dat de klacht dan weg zou moeten zijn zo niet moet ik aan de bel trekken. Ik vind het verschrikkelijk zo lang te moeten wachten en hoop dat er iemand is die het zelfde heeft meegemaakt en mij gerust kan stellen. Alvast Hartelijk dank

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren