© 2024 solvo B.V.

Druk op mn oren,

hoi.. ik ben een meisje van 16. twee weken geleden heb ik een operatie aan mn gehemelte gehad. Deze lag open van achter mn tanden tot aan mn keel. veel hechtingen dus. Vlak na de operatie begon ik veel pijn in mn oren te krijgen. Deze pijn is nu weg, maar er blijft maar zo\'n druk op mijn oren. vooral als ik met mn hoofd naar voren ga dan voelt het heel vervelend. weet iemand wat ik hieraan kan doen? groetjes Mandy


Terug naar de dokter, waarschijnlijk zit er vocht (niet zo raar na zo'n operatie) achter je trommelvliezen. Dat is eenvoudig op te lossen met medicijnen of het doorprikken van je trommelvliezen. Tijdelijk buisjes plaatsen kan wellicht ook. Het zetten van oorbuisjes is niet echt vervelend. Alleen de eerste twee dagen heb je een beetje trekpijn, maar dat is te verwaarlozen. Dus, nu effe bellen naar de dokter die je heeft geopereerd en het voorleggen. succes en sterkte, Rota

label.Geplaatst op 2006-03-29 16:28:57

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren