© 2024 solvo B.V.

Geen stem

sinds kort ben ik mijn stem kwijt. Dit zonder aanleiding. Onderzoeken leiden tot niets. Het enige wat nu nog gaat is fluisteren. Nou wil ik weten of het mogelijk kan zijn dat maagzuur de stembanden kan aantasten en of iemand een tip heeft om mijn stem terug te krijgen. Het duurd nu al meer dan 2 maanden. Ben onderzocht door de KNO arts en de logopodist en beide konden niets. De logopodist gaf een soort therapie waarbij je het strotte hoofd licht kon masseren. al vast bedankt.


wat is er aan onderzoek gedaan?

label.Geplaatst op 2003-11-03 14:40:44


Logopodist heeft een lichte massage voor het strotte hoofd meegegeven en de KNO arts kon niets vinden.

label.Geplaatst op 2003-11-10 14:39:01


maar heeft de kno arts ook echt naar binnen gekeken met een lampje en een scoop om de stembanden te bekijken??vraag anders toch nog eens om verder onderzoek

label.Geplaatst op 2003-11-10 15:19:21


Heb je pas een traumatische ervaring achter de rug? bv een sterfgeval van iemand die je lief is of een scheiding? Daar kan je ook tijdelijk je stem van kwijtraken.

label.Geplaatst op 2003-12-18 11:23:16

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren