© 2024 solvo B.V.

Gehoorgangontsteking

Graag een mening over het volgende; Enkele weken geleden heb ik een gehoorgangonsteking opgelopen. Na een bezoek aan de doktor heb ik van hem Panotile oordruppels gekregen die 5 dagen lang 4x daags 2 druppels moest druppelen. Na een aantal dagen was de pijn weg en voelde het oor weer normaal, na 5 dagen ben ik gestopt met druppelen. Echter, ongeveer een dag of 4 na de laaste dag van druppelen was de onsteking in alle hevigheid weer terug. Weer terug geweest naar de doktor en nu het advies gekregen om 10 lang 4x daags te druppelen. Mijn oor wordt woensdag gereiningd (uitgespoten met de lichtste straal) om vuiligheid van de infectie te verwijderen. Ook heb ik zure oordruppels meegekregen voor na het duiken om een nieuwe infectie te voorkomen. Kan iemand mij vertellen of deze behandeling de juiste is, ik ga over 2 weken op duikvakantie naar Egypte en een ooronsteking is wel het laatste wat ik kan gebruiken.


laat je eens door sturen naar het ziekenhuis. misschien kan de kno arts u zeggen of het niet iets anders is die heeft weer andere aparatuur die kan er verder in kijken dan de huisarts. sterkte.

label.Geplaatst op 2004-08-03 18:44:20

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren