© 2024 solvo B.V.

Gezwollen amandelen en rode keel

Ik ben 21 jaar en heb al ongeveer een jaar of twee last van mij keel. Mijn rechteramandel is dikker als de linker,en ze zijn ook allebei heel rood. Achter in de keel is het ook rood en zitten naar mijn gevoel wat blaasjes.In de vorm van ronde roode plekjes. Verder heb ik ook het gevoel van een brok in de keel. Heeft iemand hier nog meer last van of kan iemand me helpen?Want het overheerst toch wel heel erg. Ik hoop dat iemand me informatie kan geven hierover. Groetjes kim


hoi ik zou zeggen vraag en verwijzing naar de kno arts. ik denk dat het misschien beter is dat ze er uit gaan. ik heb er ook een tijd mee door gelopen maar ben blij dat ze er uit zijn. ik was toen 22.

label.Geplaatst op 2004-05-07 20:12:02


Puur het feit dat amandelen wat groot zijn is geen reden om ze er uit te halen. Pas bij steeds terugkerende ontstekingen van de amandelen is het zinvol ze er uit te halen. Ga voor je klachten van je keel gewoon even langs de huisarts.

label.Geplaatst op 2004-05-15 23:00:30

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren