© 2024 solvo B.V.

Help, alweer een bijholteontsteking

In januari ben ik aan mijn bijholtes geopereerd. In maart alweer een ontsteking. Allergisch voor antibiotica, dus aldoor stomen en een zoutoplossing opsnuiven. Nu ben ik net weer bij de kno-arts geweest en alles zit verstopt. Hij probeerde de boel met een naald door te prikken en te spoelen, maar helaas het is niet gelukt omdat ik door het dak kon van de pijn. Nu moet ik nog een keer terug komen, maar ik vraag me af of iemand nog ideeën heeft????????? Ik zie erg aan tegen dat doorprikken, heeft iemand daar ervaring mee? Groetjes


Ik heb japanse pepermunt olie gebruikt ervoor!!! dat helpte toen bij mij heel goed.. het is supersterk kan je bij da-drogist kopen

label.Geplaatst op 2005-05-11 20:47:57


Hallo, Bedankt voor de tip, ik ga dit zeker proberen. Ben je trouwens ook geopereerd? Groetjes

label.Geplaatst op 2005-05-12 19:30:17


Hoi, ik heb het hele jaar door bijholte ontstekingen,maar ik moet dagelijks Sinutab innemen,dan blijft het draaglijk. Ben in Januari voor de vijfde keer geopereerd. 3 maal daags 1 Sinutab,dat kun je zo krijgen in de apoteker. Bij mij mogen ze ook met geen naalden in de neus komen,te pijnlijk,oftewel onder narcose in de dagkliniek. Sterkte!

label.Geplaatst op 2005-05-13 19:09:13


me neusamandelen zijn er wel uit gehaald maar dat was een paar jaar geleden..!! omdat ik daar ook last van had als ik erg verkouden was enzo..

label.Geplaatst op 2005-05-12 22:42:02


Bedankt voor de tip. Jij bent al 5 x geopereerd? Jeetje, dat is wel vaak en toch komt het telkens terug? Dus doorprikken kan onder narcose? Hij probeerde het 2 x bij mij, maar de kno-arts kwam er niet doorheen en het was heel erg pijnlijk en het hele weekend een bloedneus. Groetjes

label.Geplaatst op 2005-05-16 20:46:26


Ja Pechvogel,het komt telkens terug,spijtig genoeg. Ik heb al terug last en als mijn Dokteres wilt spoelen,stel ik haar een algemene narcose voor,in de dagkliniek. Ze weet dat ik niet laat prikken in de neus en daarmee uit. Je kan niet meer doen als het \" voorstellen \",doe ik ook. Ik hoop dat dit voor jou een oplossing is,dan kan je dat de volgende keren,weer zo laten doen,dat steld je hopenlijk gerust. Vriendelijke groet!

label.Geplaatst op 2005-05-20 23:44:18

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren