© 2024 solvo B.V.

HELP!!! Stank uit neus kind

Goedendag, Ik weet niet meer wat ik moet doen en vraag jullie hulp. Ik heb een zoontje van vier jaar oud en sinds bijna drie weken komt er een ongelooflijke \"stank\"uit zijn neus, net of er vlees aan het rotten is zoals bij Decubitus. Ben er natuurlijk mee naar de huisarts gegaan en deze heeft een antibiotica zalf voorgeschreven, maar nu bijna twee weken later is er nog steeds geen verbetering, zou graag een verwijsbrief willen omdat als je een kamer binnen komt lopen je ruikt of hij daar wel of niet is. En als hij dan lekker met je wil knuffelen dan moet je bijna overgeven van die lucht. Dus dan weet je wel wat dat met een kind op school doet. Van de huisarts krijg ik alleen te horen even blijven aankijken en ze moeten die lucht maar accepteren. Nou dat doen kinderen dus niet. Maar ik krijg geen verwiijskaart omdat hij niets ziet in zijn neus. Voor mij dus nog meer redenen voor een verwijsbrief, maar ik krijg het niet. Hoe moet ik dit nu oplossen, mijn zoontje wordt nu iedere dag gepest en niemand wil met hem spelen zijn bijnaam is nu Stinkiewinkie. HELP!!! Met vriendelijke groet, Anita


Is er sprake van obstipatie? Is de klacht vlak na het inentingen DKTP?

label.Geplaatst op 2011-05-30 12:18:54


Heel vervelend probleem zeg! Maak gewoon zelf een afspraak bij een KNO-arts. Verwijzing wordt daarna wel geregeld als je uitlegt waarom je doorverwezen wilde worden en dat je huisarts dat niet wil doen. Ik heb dat al eens voor mijzelf gedaan en het was geen probleem. Succes en sterkte!

label.Geplaatst op 2011-06-02 12:18:39


Mijn zoon, toen van 3 jaar, had het zelfde probleem. Ontzettend stinken en niemand die in zijn buurt wilde. Uiteindelijk "mocht"ie toch naar de kno arts en wat bleek: hij had een katje (van een boom/struik) in zijn neus heel erg diep gestopt. Die is er heel voorzichtig uit gepeuterd en na een dag ofzo was de stank weg. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!! Succes

label.Geplaatst op 2011-06-04 15:42:34

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren