© 2024 solvo B.V.

HELP

ik hoor niks meer met mijn rechter oor!!!!!!!!!!!!!!! ook komt er een beetje bloed uit. ik heb in het oor waar het om gaat een tumor (brughoektumor) HELP wat moet ik nu doen???????????????????????????


Hoi Jolanda, Zo dat klinkt niet zo best... Ik zou toch contact opnemen met je arts voordat je wordt geopereerd!! Heel veel sterkte maandag!! Hou je taai en ik zal aan je denken, en hoop dat ik gauw wat van je hoor... Mijn oor geneest mooi, ben nog wel dovig. Maar heb nu een verdikking op mn stemband ws door de beademingsbuis. Heb medicijnen gekregen en moet over 4 weken voor een gehoortest, oor en keelonderzoek!! Hij kon het wel weghalen maar het zou weer terugkomen (en heb echt geen zin in weer een operatie). Groetjes van Suzanne, en heel veel beterschap...

label.Geplaatst op 2005-07-07 22:06:50


Klinkt als een oorontsteking. Het heeft in ieder geval niets te maken met de brughoektumor. Dat is een goedaardige tumor in de binnenzijde van de schedel. Overigens is bloed uit het oor absoluut geen alarmsymptoom.

label.Geplaatst op 2005-07-07 22:11:40

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren