© 2024 solvo B.V.

Inclusiecystes in keelamandelen

Al jaren tob ik met KNO klachten. Sinds het voorjaar veel keelklachten en veel last van een rauwe luchtpijp/strottehoofd. Eerst werd gedacht aan bijholteontstekingen, maar na grondig onderzoek hiervan door de KNO arts was er niets mis in mijn bijholtes. Nadat ik twee maanden geleden weer een flinke keelamandelontsteking heb gehad, gaan nu toch mijn keelamandelen eruit. Hier zit ws de oorzaak van alle klachten. Er zitten nl cystes in, die zich steeds legen, éénmaal gebeurde dit toen ik mijn tong ertegenaan drukte, een vieze substantie kwam in mijn keel. Ook komt er \'s morgens steeds wat witte troep uit wat heel vies smaakt. Bah! Ws komen de strottehoofdklachten hier vandaan. Mijn vraag: wie heeft tips of ervaringen met dezelfde klachten? De operatie is over 4 weken, ik weet precies wat er gaat gebeuren, maar wil graag wat ervaringen horen. groetjes van Leona


Ik heb geen ervaring met al jou klachten. Wel heb ik last gehad van chronisch ontstoken keelamandelen waarbij ik altijd witte plekken op mijn amandelen had, die ook wel eens opensprongen. Mijn keelamandelen zijn verwijderd. Geen pretje, maar nu achteraf voel ik me zoveel beter. Door dat mijn keel niet in orde was ha ik ook altijd last van hoofdpijnen en spierpijn in mijn nek en rug. Dit is allemaal als sneeuw voor de zon verdwenen. Sterkte, !

label.Geplaatst op 2004-11-15 12:14:52


Bedankt voor je reactie. Toch lijken je klachten wel op de mijne, met die openspringende witte plekken. Volgende week de operatie, zie er wel tegenop, maar het lijkt me heerlijk van die klachten af te zijn.

label.Geplaatst op 2004-11-17 22:45:10

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren