© 2024 solvo B.V.

Keel

ik heb steeds last van keelpijn. ik heb geen amandelen meer(2 jaar geleden verwijderd). is dit normaal dat je na dat je amandelen er uit zijn gehaald weer keelpijn hebt? ik heb er al meer dan twee weken last van. de pijn is constant aanwezig? ook ben ben ik heel erg hees en kan ik heel erg moeilijk slikken. wat moet ik nu doen????????????????????????????????????


Hey Jolanda... Ik heb hetzelfde meegemaakt... Je kan het beste (ondanks alle pijn) goed blijven slikken. Dus zeg maar vooral goed drinken en keelpastilles slikken. Verder zou je bij je huisarts kunnen vragen om Broxil, dat heb je in pilvorm en in stroomvorm. In stroopvorm is wel heel erg smerig, maar het werkt zeer goed... Ik wens je succes en leef met je mee... Durk

label.Geplaatst op 2004-05-02 20:22:43

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren