© 2024 solvo B.V.

Keel/amandelontsteking

Onze dochter heeft al vele jaren ME. Daar vallen heel veel ziekten onder, maar in al die jaren heeft ze geregeld keelontsteking of een geiriteerde keel en opgezette klieren. Nu is mijn vraag heeft dat soms met elkaar te maken? En zou het dan met amandelsknippen een deel van de vermoeidheid kunnen oplossen. Heeft iemand daar ervaring mee?


Het weghalen van de amandelen is pas zinvol bij 6 a 7 bewezen (!) keelontstekingen per jaar. Of het de vermoeidheid wegneemt? Ik denk het niet. Het beste wat je tegen vermoeidheid kunt doen is juist actief zijn. Bedenk je ook dat je na een tijdje actief zijn best moe mag zijn. Dat heeft iedereen, dat is niet abnormaal.

label.Geplaatst op 2005-01-18 21:27:22

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren