© 2024 solvo B.V.

Keelamandelen verwijderd

Hallo ik ben hier nieuw op dit forum Ik ben afgelopen maandag geholpen aan me keelamandelen ik kan zowat niet eten vla komt er ook niet echt door nog. Ik heb echt ook mega veel last van me nek spieren wat doen ze met je hoofd tijdens de operatie? ben dat vergeten te vragen.Ook kan ik me mond zowat niet openkrijgen. Hebben jullie daar ook mee te maken gehad.


Hoi Ashley Ik heb 2 jaar geleden mijn keelamandelen laten verwijderen. Ik heb zeker 1 tot 2 weken niet kunnen eten er kwam ook geen vla doorheen zelfs geen water. Maarja pijn in mijn nek had ik nie ik had ook nie da ik mijn mond niet open kon doen. Dus dat zou ik even in de gaten houden. Als je vragen hebt kun je me altijd mailen toefje84@hotmail.com Ik heb ook msn Heel veel sterkte Groetjes Daniëlle

label.Geplaatst op 2005-04-22 22:32:55

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren