© 2024 solvo B.V.

Keelpijn

ik heb al zo ongeveer een maand last van mijn keel. heb al een antibioticakuur gehad maar dat hielp niet. ik heb het gevoel of er iets in de weg zit. ik kan bijna niet hebben dat ik slik of praat. ook kan ik niet hebben dat ik aan mijn keel/hals druk of aan kom. wat moet ik nu doen? ik heb 9 september pas weer een afspraak bij de kno arts maar dat is voor een gehoortest. moet ik een eerder afspraak maken om naar mijn keel te laten kijken? ik eet en drink heel slecht door dat het zo zeer doet. ook koel ik het tussen door is dit slecht? de pijn verminderd dan wel wat? ook slik ik probeer ik tenminste ibuprofen te slikken. de pijn is alleen maar erger geworden vanne week? ik weet het niet meer? ik ben bang dat er iets niet goed is?


Ik denk dat het verstandig is langs de huisarts te gaan. Lijkt mij dat je een ontsteking hebt. Maar heb je deze klachten al een maand in deze mate?

label.Geplaatst op 2004-08-20 19:07:44


Ik had ook al een bericht geplaats op deze site, van keelpijnhttps://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=forum&actie=show&subactie=message&primary_id=6331&categorie_id=3 maar zo te lezen heb jij precies hetzelfde ongveer net als mij..ik ga dinsdag ook weer naar de dokter

label.Geplaatst op 2004-08-20 20:51:00


als ik in mijn keel kijk dan is die helemaal ood en achterin is het wat dik? WAT KAN DIT ZIJNN???????? ik heb geen amandelen meer twee jaar geleden verwijderd. kan het zijn dat ze weer zijn aangegroeit? wat je wel eens hoort???????????????

label.Geplaatst op 2004-09-05 17:05:51


Ik zelf heb nu sinds een tweetal weken "iets " in mijn keel en het vreemd eraan is dat het alleen maar aan delinkerkant zit diep onderin. Het irriteert me enorm en volgens mijn huisarts kan die zo niks zien en zegt dathet ws stress is, maar zo diep kan hij helemaal niet kijken in mijn keel . het doet niet echt pijn maar he is ontzettend lastig. Kortom ik maak me best zorgen moet ik naar een kno arts??

label.Geplaatst op 2004-10-27 10:31:32


ik heb al ongeveer drie weken heel erg veel pijn? mijn amandelen zijn er voor twee jaar geleden eruit gehaald? heeft u misschien enig idee wat dit zou kunnen zijn? de heer co? keel kanker zit bij ons in de familie zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? alle informatie is welkom?

label.Geplaatst op 2004-08-20 21:21:28


Waarschijnlijk zit er ook niets in je keel. Komt best wel vaak voor en zie je inderdaad nogal eens optreden onder invloed van stress. Typisch hiervoor is een wisselend (!)gevoel alsof er iets in de keel zit, d.w.z. soms wel last, soms geen last. Twee weken is ook nog niet zoveel. Alarmerende klachten (en waardoor je dus beter wel even langs de kno-arts kunt gaan): - slikklachten (eten blijft duidelijk steken of komt weer naar boven terug je mond in, of duidelijke pijn bij het slikken) - stemverandering - pijn - oudere leeftijd; zeker als je in het verleden veel gerookt en/of gedronken hebt

label.Geplaatst op 2004-10-28 15:29:04


ik heb precies de klachten die jolanda ook heeft ik heb het al bijna 3 maanden wat kan het zijnn??

label.Geplaatst op 2006-01-30 14:53:04


Dit is geen keelkanker. Heeft hier ook niets mee te maken. Het gegeven dat je amandelen eruit gehaald zijn zegt niet veel. Naast de amandelen kan ook gewoon de keelwand ontstoken zijn. Het is dus absoluut niet waar dat je na het verwijderen van de amandelen geen keelontsteking meer kunt krijgen. Dat kan je wel degelijk nog krijgen. Alleen is het bij jou wat langdurig voor een keelontsteking. Ik zou gewoon het advies van de huisarts opvolgen. Ik kan vanachter een computer niet in je keel kijken en niet goed vragen stellen. Overigens komt keelkanker bijna alleen maar voor bij rokers en drinkers (van alcohol). Als je niet rookt en niet drinkt (in overvloedige mate, klein beetje kan geen kwaad) is het bijzonder onwaarschijnlijk dat je keelkanker krijgt (is sowieso relatief zeldzaam). Maar geen zorgen over keelkanker op basis van deze klachten.

label.Geplaatst op 2004-08-21 00:07:16

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren