© 2024 solvo B.V.

Lot genoten

Ik ben op zoek naar lotgenoten die net als ik een aangeboren afwijking hebben aan hun oren. Ik ben geboren met slecht ontwikkelde buizen van Eustachius. Hierdoor heb ik al van kleins af aan buisjes. Nu ben ik 26 en kan het heel moeilijk accepteren dat ik steeds minder goed ga horen en dat ik altijd opnieuw weer buisjes moet hebben als ze niet meer goed zitten of ze eruit groeien. Wie weet bijvoorbeeld een site waar je informatie kunt vinden, hoe je kunt accepteren dat je slechte oren hebt?


www.doof.nl Van daar uit zijn veel links, en ook veel doven/slechthorende te vinden.

label.Geplaatst op 2006-06-06 15:26:11


www.nvvs.nl is een andere site. Sommige afdelingen van de NVVS hebben lotgenotencontact. Als je psychisch in de problemen bent kun je met de afdeling VIA van Robert Fleuri stichting (Den Haag / Leidschendam) contact opnemen.

label.Geplaatst op 2006-07-22 00:26:08

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren