© 2024 solvo B.V.

Met 1 evenwichtsorgaan leven

Ik ben een meid van 20 jaar oud en ben in April geopereerd omdat ik steeds last had van erge evenwichtsstoornissen. Ze hebben na een lange tijd besloten om mijn evenwichtsorgaan te verwijderen (ik had geen meniere) en ik wil vragen wie dit ook meegemaakt heeft. Ik zou dan graag eens met U/Jou in contact komen.


Maar dat betekent ook dat je niets meer hoort aan die kant?? Overigens is het hebben van 1 evenwichtsorgaan absoluut geen probleem. In het begin is het even wennen, maar na een tijdje heeft je lichaam zich volledig aangepast. Ik zeg volledig, omdat zelfs met zeer uitgebreid evenwichtsonderzoek soms geen afwijkingen gevonden kunnen worden!! Dus geen zorgen maken. Als je iemand vindt die maar 1 werkend evenwichtsorgaan heeft, dan heeft die geen klachten.

label.Geplaatst op 2004-08-30 22:27:08

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren