© 2024 solvo B.V.

Mijn kindje

mijn dochtertje van 6 mnd heeft astmatische bronchites nu heeft ze ventolin puf maar het helpt gewoon niet ze zaagt en is heel benauwd wat kan ik toch meer doen om haar weer lucht te geven het is zo zielig zo\'n kleintje die het moeilijk heeft


Ik denk dat je het beste even terug naar je huisarts kunt gaan om te zeggen dat het zo geen doen is. Bij mij heeft vroeger een vernevelaar best wel geholpen. Dit is zo\'n kastje waar je geloof ik een zoutoplossing in moet doen, aanzetten en uit het mondstuk komt de vernevelde zoutoplossing. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of dit door je huisarts gegeven kan worden, ik ben eigenlijk bang van niet. Maar hij/zij zal wel weten hoe je eraan kunt komen. Misschien een goeie vakantie tip voor je is om in oostenrijk/zwitserland op vakantie te gaan. In de bergen is er schonere lucht dan bij ons en ik kan uit ervaring zeggen dat ik na een periode van 2 weken daar geweest te zijn me altijd een tijdje stukke beter heb gevoeld. Misschien is dit een keertje het overwegen waard. Succes!

label.Geplaatst op 2005-05-05 10:51:59

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren