© 2024 solvo B.V.

Mogelijk een neuspoliep

Vorige week naar de huisarts geweest omdat ik toch weer aan de neusdruppels was gegaan. Neusverstopping en daarvan weer hoofdpijn. Dat duurde alweer een paar maanden. Ik wist dat er iets moest gebeuren dus heb het voorgelegd aan de huisarts. Die heeft in mijn neus gekeken en een neuspoliep geconstateerd. (hopelijk zitten er niet nog meer dan die ene die hij kon zien) Nu moet ik donderdag naar de KNO arts. Heeft iemand ervaringen met neuspoliepen en het weghalen ervan? Doen ze dat gelijk op de poli? Pamela


Het is uberhaupt de vraag of er een neuspoliep zit. Huisartsen kunnen dat over het algemeen slecht beoordelen. Als er een zit, zal over het algemeen eerst met medicijnen geprobeerd worden de poliep te verkleinen. Mocht dit niet helpen en zijn de klachten ernstig, dan kan een operatie overwogen worden. Het gebeurt iig niet op de poli.

label.Geplaatst op 2005-06-03 17:37:46


Hoi Co, Bedankt voor je reactie. Ik ben donderdag voor het eerst naar de KNO arts geweest en die zei, na met een scoop gekeken te hebben, dat er niet echt een poliep zit. Hij wil nu een CT scan maken om te kijken of er iets in mijn bijholtes zit. Die scan wordt de 23e gemaakt. Pamela

label.Geplaatst op 2005-06-11 21:00:31


Lijkt me redelijk.

label.Geplaatst op 2005-06-12 15:24:30

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren