© 2024 solvo B.V.

Na de neusoperatie/neustussenschotje/septum

Hallo, Ik ben 4 dagen geleden aan mijn neustussenschotje geopereerd. Weten jullie hoelang het herstel duurt. Je moet uitkijken met bukken en tillen enz, maar ik werk in de zorg en moet veel tillen en bukken. Hebben jullie enig idee?? Is het normaal dat de neus de eerste tijd regelmatig verstopt/dicht zit? Bij mij is dat nu al de 4e dag achterelkaar. De operatie is verder goed gegaan, maar die tampons in mijn neus, vond ik maar niets. Akvast bedankt voor jullie reacties!! Groeten Broeder E!


hoi broeder e ik heb deze operatie 1 jaar geleden onder gaan en heb ook eerst een tijdje last gehad van een verstopte neus? heb jij geen neusspray gekregen toen je uit het ziekenhuis werd ontslagen? die heb ik namelijk wel gehad en die hebben mij zeer goed geholpen. je moet er rekening mee houden dat het nog een tijdje gevoelig blijft. ik wens je veel beterschap toe en veel sterkte.

label.Geplaatst op 2006-02-15 21:37:12

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren