© 2024 solvo B.V.

Na een sanerende ooroperatie

Hallo allemaal... Ik ben 25 jaar en heb 3 weken geleden een sanerende ooroperatie gehad aan mijn linker oor, omdat ik al 9 mnd een chronische ontsteking had. Daarbij is veel vuil weggehaald en het rotsbeen schoongemaakt. Na de operatie heb ik nog een week een drain achter mijn oor gehad en nu wil dat gaatje niet goed dicht gaan, er blijft vuil uit komen, ook heb ik geen gevoel in mijn oorschelp en nog een beetje een afstaand oor. Nu is mijn vraag of er mensen zijn die ook zoiets hebben gehad en hoe of dat het geneest. Alvast hartelijk bedankt. Groetjes van Suzanne.


beterschap en sterkte. ik weet hoe het is om zere oren te hebben. ik loop al 22 jaar onder de kno arts. momenteel met een tumor maar goed. loop jij al lang bij de kno arts? ik ben ook 25 bijna 26(augustus). met vriendelijke groeten jolanda veldman

label.Geplaatst op 2005-06-08 22:39:11


Hallo Jolanda, Bedankt voor je reactie! Loop ook al jaren bij de kno arts voor mijn oren (heb buisjes en toch steeds ontstekingen)en voor mn bijholten.. Hoop voor jou gauw beterschap! En hoop nog iets te horen hoe het met je gaat.... Groetjes van suzanne.

label.Geplaatst op 2005-06-09 18:08:26


hoi suzsan leuk dat je hebt gereageerd. ook ik heb buisjes in mijn oren en heb ook vaak ondanks de buisjes oorontsteking. ik moet gemiddeld elk jaar wel nieuwe buisjes soms hoeft maar een kant maar meestal alle beide wel. met mij gaat het redelijk ik ga vandaag lekker even tussen uit. lekker een weekje even naar terschelling. ik zou je op de hoogte houden met hoe het met mij verder gaat. met vriendelijke groeten jolanda veldman

label.Geplaatst op 2005-06-11 10:15:00


hoi ik loop al 36 jar bij kno ben slechthorend en moet ook een keer per jaar een nieuw buisjes anders hoor ik nog slechter

label.Geplaatst op 2007-02-22 07:45:28


Hoi Jolanda, Hoe gaat het met jou? Met mij gaat het op zich wel, alleen is mn oorschelp nog steeds verdoofd, en er komt nog troep uit het gaatje waar de drain achter mn oor heeft gezeten na de operatie. Toch is mn gehoor nog niet optimaal en krijg over 6 weken een gehoortest. Eerder kon niet omdat het nog moet genezen, dus dan stelt het me wel gerust dat ik nog niet zo goed hoor.. Groetjes van Suzanne.

label.Geplaatst op 2005-06-15 20:14:26


hoi suszan ik ga 11 juli onder het mes. ik ben heel erg bang maar goed het moet nu eenmaal gebeuren maar hoe gaat het nu met jou?

label.Geplaatst op 2005-07-06 23:08:20

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren