© 2024 solvo B.V.

Naweeen na amandelen

Hallo mijn zoontje van 6 jaar is beginjuli aan zijn neus en keelamandelen geholpen. nu na bijna 3 wkn praat hij lang niet meer zo goed als hij gedaan heeft en natuurlijk vertelt niemand dit voor de operatie maar wat blijk nu na het uit halen van de neusamandelen sluit zijn huigje op de een of andere manier niet meer goed omdat ie niet meer in de goede positie is gekomen en verkeerd is gaan groeien door die amandelen met als gevolg dat ie een geheel andere stem heeft en waarschijnlijk op logopedie moet om weer goed te kunnen praten hij praat nu als het ware met een hazelip en geloof me dat is echt niet leuk voor hem hij vind het zelf ook heel erg. en in het uiterste geval zit er weer een operatie aan vast . Wie oh wie kent dit verhaal een beetje en kan mij een weer beetje positief laten zijn en dat het uiteindelijk weer goed zal komen alvast bedankt voor je reactie.gr Ashra.

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren