© 2024 solvo B.V.

Neus

zijn er mensen net zo als ik die de neus te klein heeft van binnen om geopereerd te worden? ik ben al heel erg lang aan het knoeien met mijn neus. ik heb verschillende medicijnen gebruikt om mijn neus weer open te krijgen? tot nu toe slaat geen enkel medicijn aan? ik sta op moment in dubio om mij wel of niet te laten opereren? ik heb mijn neus boven in te smal waar door mijn kno arts niet graag wil opereren? er zouden te veel risico\'s aan zo\'n operatie zitten? zijn er mensen die wel zijn geopereerd? hoe was jullie ervaring? hoe is de genezing verlopen? alle informatie is welkom.


zijn er echt geen mensen die mij wat kunnen vertelen?

label.Geplaatst op 2003-10-12 20:43:15

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren