© 2024 solvo B.V.

Neus

ik heb steeds last van een bloedneus. nu ben ik vrijdag naar de kno arts geweest waar ik onder sta(21 jaar). toen heeft die het adertje dicht gebrand. maar nu heb ik weer last van een bloedneus soms wel twee keer per dag.niet dat het slim is of zo maar dan moet je denken aan twee zakdoekjes vol. nu is mijn vraag moet ik weer terug gaan naar mijn kno arts of moet ik het even aanzien omdat ik medicijnen heb gekregen(een oorzalf die je in de neus kunt gebruiken).


vraagje, na mijn laatste verkoudheid die alweer een maand geleden is, heb ik nog steeds last van grote bloedkorsten in mn neus die maar niet weggaan. dat is nogal lastig want dan kan ik niet door mn neus ademen. weet iemand misschien iets waardoor die korsten in mn neus sneller weggaan? een of ander middeltje ofzo? alvast bedankt.

label.Geplaatst op 2004-04-17 20:03:22


Misschien kun je ook afwachten of het helemaal over gaat. Weet je, toen ik 24 was, was ik zwanger van mijn 2de kind, en toen kreeg ik ook vreselijke bloedneuzen, echt hele slokken bloed in mijn keel, vreselijk. Toen heeft de KNO arts dat onder plaatselijke verdoving ook iets dichtgebrand, maar hij wilde dat ik als ik bevallen was, en het kind was van de borst, mijn tussenschot rechtzetten (dat was scheef omdat ik ietsjes te veel klappen had gehad), maar daar was ik dus bang voor, en ik heb het niet laten doen, nou, ruim 20 jaar later heb ik nooit meer bloedneuzen gehad. Dus misschien kun je ff afwachten, als het niet terugkomt is het goed. Als je tenminste geen vervolgafspraak met hem hebt.

label.Geplaatst op 2003-12-16 11:09:08


ik heb laatst weer last gehad van bloedneuzen en ben weer terug gegaan naar de kno arts en heb toen tampons in mijn neus gekregen om het bloeden te stoppen en dat is gelukt. maar nu is het weer mis. nu moet ik 8 januari weer naar het ziekenhuis om te kijken we er aan gaan doen? maar zijn er mensen die ook last hebben van bloedneuzen zo ja hebben jullie hier wat aan laten of niet en zo ja wel welke behandeling hebben jullie toen onder gaan? alle informatie is welkom. want ik weet wel dat ik zo niet mee door wil lopen? jolanda

label.Geplaatst op 2003-12-25 16:39:31


ik wordt maandag 28 juni geopereerd aan mijn neus. ik zie er heel erg tegen op het zal me benieuwen. ik hoop dat alles goed gaat en dat ik snel weer naar huis mag? weer een nieuwe ervaring?

label.Geplaatst op 2004-06-25 16:23:46

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren