© 2024 solvo B.V.

Neus breuk

ik heb mn neus afgelopen week gebroken nu zijn wij hard op zoek naar een instelling waar wij een gezichts/neus beschermer kunnen halen wie kan mij helpen het is voor mij van groot belang dat ik zo een beschermer heb vanwegnm mijn sport. alle reacties zijn welkom zo snel mogelijk graag alvast hartelijk dank desiree matton email: witte_rode_rozen2hotmail.com


nou meid ik heb mijn neus zelf ook gebroken gehad, en ik zou zeggen je kan nu niet meer sporten, ga eerst een time out nemen en zorg ervoor dat je nergens eer tegen aan komt, want het is ERG pijnlijk maar dat weet je.. Verder zou je een keer bij een groene kruiswinkel kunnen informeren, en anders moet je ff een KNO arts bellen, deze weten het vaak ook wel.. Groetjes en suc6!! simoon..

label.Geplaatst op 2003-10-16 15:12:36

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren