© 2024 solvo B.V.

Neuscorrectie

Wie heeft ervaring met laten doen van een neuscorrectie door een KNO arts? (Rijnstate Arnhem) Hij kan de bobbel op mijn neusbrug verwijderen en het schot rechtzetten door eerst te breken. Hij weet niet of de huid de neus daarna weer scheef zal trekken. Het litteken tussen de neusgaten is volgens deze arts naderhand nauwelijks zichtbaar. Ik ben onzeker over de gevolgen: hoe zal de huid bijvoorbeeld reageren als die helemaal los is gehaald?Aanvraag voor vergoeding verzekeraar loopt nog.


Hoi, Ik wil graag reageren op de vraag wie er ervaringen heeft met het Rijnstate ziekenhuis. Ik weet niet of je ondertussen al geopereerd bent, of dat je het nog steeds overweegt. Ik heb zo\'n 3 weken geleden een neuscorrectie gehad in het Rijnstate, dus als je nog informatie wil of mijn ervaringen wil horen, dan hoor ik het wel. Groeten, Daphne

label.Geplaatst op 2010-05-16 17:17:56


Een neustussenschotoperatie is een volkomen zinloze en nutteloze operatie. De operatie is alleen maar verzonnen door artsen om geld aan te verdienen. Begin er niet aan. Complicaties zijn voor eigen risico dat zeggen die zakkevullers er niet bij........

label.Geplaatst op 2010-08-20 20:28:30


Een neustussenschotoperatie is meestal een zinloze en foute diagnose en behandeling van een arts. De operatie wordt alleen maar gedaan om geld aan te verdienen, artsen opereren graag omdat het veel geld oplevert. Complicaties zijn voor eigen risico. Een arts zal bovendien nooit als het fout gaat zijn medische fout toegeven. Neustussenschot en Caldwel luc operaties begin er niet aan, er zijn van dergelijke operaties een heleboel complicaties bekend, dat verteld een arts u niet!!!

label.Geplaatst op 2010-08-20 20:41:21

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren