© 2024 solvo B.V.

Neusgaten

Hallo allemaal ik ben ansjeeeee. Ik heb al 3 keer een neusprothese gehad, omdat ik in mijn neus gaten heb. Links zit een gat van 4 cm en rechts van 2.5 cm. Nu is mijn vraag; kan iemand mij vertellen of dit vaker voor komt? Ook nu moet ik weer een nieuwe prothese hebben, maar die moet een tandarts gaan maken. Maar die goeie man is voor langdurige tijd ziek. En met de laaste operatie is er schijnbaar wat mis gegaan. Sinds die tijd heb ik last van pijn in aan de linker kant van mijn gezicht en in mijn linkeroor. Soms komt er gewoon bloed uit mijn oor. Door die gaten ben ik zeer vaatbaar voor infecties. Kan iemand me helpen? Kan ik nog wat anders laten doen? Ook heb ik vaak bloedneuzen. Groetjes Ansjeeeee


Terug naar de KNO arts zou ik denken. Dat er, ook in jouw situatie, zomaar bloed uit je oor loopt is niet normaal.

label.Geplaatst op 2006-07-22 00:36:44

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren