© 2024 solvo B.V.

Neusoperatie

Ik zit een tijdje erover te denken om een neusoperatie te laten doen. Heb namelijk een soort uitstekende \'knobbel/ bot boven op mijn neus die ik wil laten verwijderen. Alleen weet ik niet wat voor soort operatie er dan mogelijk is en waar vind ik meer informatie over of zulke operaties ook worden vergoed door ziekenvonds? (ik kan het zelf niet betalen) Ik heb er wel degelijk last van, het lijkt alsof er maar een klein vliesje echt om het bot heen zit wat er nogal apart eruitziet.. Niet prettig :(

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren