© 2024 solvo B.V.

Neusoperatie - uw ervaring?

Binnenkort ga ik naar de KNO arts. 10 jaar geleden had hij al een neusoperatie voorgesteld i.v.m. een scheef neusschot en hyperreactief neusslijmlies. Wie heeft hier ervaring mee?


hoi amrita. mijn naam is jolanda. ik ben 28 juni jl geopereerd aan mijn neus. ik heb ook mijn neustussenschot recht laten zetten en ik ben blij dat ik het heb gedaan. ook zijn mijn neusslijmvliezen ingekort waardoor ik nu meer adem kan halen. het is geen fijne operatie maar als het een keer achter de rug is ben je als het goed is blij dat je het hebt gedaan. als je meer wilt weten hoor ik het wel. met vriendelijke groeten jolanda

label.Geplaatst op 2004-11-12 23:50:06


heey. Mij hebben ze vorige week maandag mn neustussenschot rechtgezet. Ze hebben er een stukje bot uitgehaald, en de schelpen verkleind . Ik zou het niet nog eens doen ! Kep er gewoon veel last van gehad, en ja, mij viel het tegen. Misschien jou niet ! Ga ervoor, en je zult t zelf ontdekken. Denk dat dat voor iedereen verschillend is. Groetjes Mandy

label.Geplaatst op 2004-12-21 10:59:13


Ik heb 2 jaar geleden mijn neusschot recht laten zetten en van die operatie heb ik relatief weinig pijn gehad. Alleen de tampons die ze in je neus stoppen zijn niet erg prettig maar na een aantal dagen werden deze verwijderd. Ik heb er alleen helaas niet veel baat bij gehad.

label.Geplaatst op 2004-12-27 11:48:59


Ook ik heb nu ongeveer 3 jaar geleden mijn neusschotje laten rechtzetten. Mijn neusschotje hinderde het ademhalen en andere activiteit tegelijk. Dus lopen en praten lukte mij niet, enz. Ik zal niet zeggen dat het een fijne operatie is, dat is het niet. het doet pijn, en de tampons laten verwijderen achteraf is geen pretje. Maar als alles voorbij is dan ben je blij dat je het hebt gedaan!! Er is voor mij een wereld open gegaan! Sterkte ermee....

label.Geplaatst op 2004-11-15 12:12:44


Beter laat dan nooit... Bij mij is gisteren het neusschotje rechtgezet. Van de operatie zelf heb ik niets gevoeld (volledige narcose) en ook achteraf heb ik geen last gehad van pijn, behalve vanochtend, toen de tampons werden verwijderd. Dat was even een akelig gevoel. Over het algemeen is de ingreep me meegevallen... Maar wat me wel opvalt is dat mijn bovenlip een beetje omhoog is getrokken, en dat ik nu een wipneus heb. Hopelijk trekt dat nog bij, want het is geen gezicht. :-( Groeten, Gino

label.Geplaatst op 2005-08-17 21:56:07

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren