© 2024 solvo B.V.

Neustussenschot

Hallo, zijn er mensen die als gevolg van een iets scheef neustussenschot, en/of neuspoliepen net als ik een chronisch verstopte neus heb? meestal aan 1 kant en ook zware hoofdpijn aan 1 kant. Ik ga van de week naar de kno arts. Ik heb ook moeite met het aankomen van gewicht, 1.80 bij 60 kg. Misschien doordat ik vaak last heb verstopt slijmvlies vooral in mijn keel. Weet iemand hier iets over?? Alvast bedankt van pascal


Ja je steld eigenlijk twee vragen. Die over het gewicht laat ik even liggen. Maar over dat scheve neustussenschot heb ik 28 jaar geleden laten opereren. Door een robbertje te vechten op mijn 12 jaar gebroken geweest en niet onderkend door mijn moeder. Dus op 18 jarige leeftijd laten behandelen. Bij mij staat het nog steeds scheef ik heb al de jaren van mijn leven al te weinig lucht en een droge neus. Nu ben ik het beu dus laat ik het behandelen. Omdat ik litteken weefsel heb weet ik niet of ik nog later kan ruiken maar ik laat het wel doen. Te weinig lucht is zeer vervelend dit komt omdat de neuspunt zakt. Van dat slijmvlies kan zijn dat dat gewoon van slechte kwaliteit is maar dit kan wel zwellen door infectie en daardoor heb je waarschijnlijk altijd een verstopte neus. Maar ik ben geen arts maar zo zit het met mij.

label.Geplaatst op 2004-10-13 20:47:01

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren