© 2024 solvo B.V.

Neustussenschot

ik moet geopereerd worden aan mijn neustussenschot zijn er mensen die dit hebben ondergaan zoja heb je veel pijn na die tijd? b.v.d. jolanda


Ik ben ooit geopereerd aan mn o.a neustussenschot. Ik heb mn neus een aantal jaar geleden gebroken en mn neustussen schot is toen weggeklapt. Ik heb daarna een week of 2 (geloof ik) of wat langer in het gips gezeten, ik kan me herinneren dat het gevoelig was maar echt pijnlijk niet. Alleen het gips begon te vervelen. Succes

label.Geplaatst op 2003-01-28 16:05:55


nee, niet zoveel pijn gehad , alleen het is vervelend dat je niks ruikt en je bent je smaak ff kwijt en ademhalen moet je ook tydelijk door je mond (dat is ff wennen) verder moet je even geluk hebben dat je geen nabloedingen krijgt, maar pijn , ik heb weinig pijn gehad.

label.Geplaatst op 2003-04-17 17:03:08


ik heb het ook laten doen en ikheb er niets van gevoeld. dus laat je niet bang praten. sterkte

label.Geplaatst op 2003-06-09 22:10:44


hoi ik ben al 7 keer aan mijn neus geopereerd omdat het bij mij niet geholpen heeft pijn had ik helemaal niet je hebt alleen tampons in je neus zitten waardoor je moeilijk kunt ademen en je eten niet proeft ik moet eigenlijk nog een keer maar ik laat het niet meer doen

label.Geplaatst op 2003-09-07 20:24:17


Ik heb een operatie gehad waarbij het neustussenschot is weggehaald en weer teruggezet. Natuurlijk voel je er wel iets van, maar ik heb niet echt pijn gehad. Het is alleen even benauwd als de tampons in je neus zitten en je door je mond moet ademhalen. Maar dat went snel en de tampons mochten er vrij snel uit.

label.Geplaatst op 2003-09-08 15:27:12

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren