© 2024 solvo B.V.

Ok ingreep, maar wat?!

Ik kreeg te horen in het ziekenhuis dat mijn buis van eustachius al van klein af aan zo vergroeid is dat hij helemaal dicht zit. Nu is mijn trommelvlie helemaal naar binnen gezogen en heb ik veel pijn bij duiken en dalen bij het vliegen. Ze hebben al eens eerder buisjes geplaatst en die hielp tijdelijk omdat ze na half jaar tot jaar er vanzelf uitvallen. Nu hoorde ik dat er ook een grotere OK was voor mijn probleem. Mijn KNOarts zou een stukje kraakbeen achter mijn trommelvlies plaatsen zodat deze niet meer terug kan klappen maar er was een risico dat ik daardoor slechter zou gaan horen. Maar verder zou ik er in de toekomst geen last meer van hebben. Weet iemand misschien hoe deze ingreep heet? Ik doe nl opleiding tot HBO verpleegkundige, en zou graag alles uit willen zoeken over deze ingreep. Ik hoop dat ik geholpen kan worden hier. Mvg Linda Habraken


als je belt naar de poli van de kno arts kun je vragen hoe zo'n operatie heet, dan kun je alles opzoeken erover. succes

label.Geplaatst op 2007-04-27 10:38:15

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren