© 2024 solvo B.V.

Oor en nekpijn

sinds twee jaar heb ik erg pij in mijn linkeroor achter het oor en pijn in de linkerkant van mijn nek.Ben overal al geweest, maar kunnen niets vinden. Het wordt steeds erger en lig vaker op bed. mij sociale leven gaat zo naar de knoppen. is er iemand die hier ook last van heeft, en een oplossing er voor heeft?


Hallo Tab! Dit begon bij mij ook zo. Vaak werd ik wakker en dan leek het net of mijn linkeroor dubbel had gelegen in mijn slaap, wat niet zo was. Regelmatig ging dit gepaard met flinke pijnscheuten. Ik woonde destijds in donker Afrika, dus echte goeie hulp was niet voorradig. Uieindelijk heeft het (helaas) geresulteerd-denk ik, maar zeker weten do ik het niet - in uitval van het linker evenwichtsorgaan. Jarenlange nekklachten zijn verholpen door slechts 3 bezoeken aan Dr. Sickesz, die orthomanueel gherapeute is en nog behandelt volgens haar eigen methode. Wordt vergoed (gedeeltelijk) door de verzekering. Tel: 070- 3507302, in Den Haag, Statenlaan 122 Sterkte! Lillybeth

label.Geplaatst op 2008-03-03 16:26:45


Das toevallig,ik had ook verschrikkelijk veel pijn uit me nek. Ik heb dit voorgelegd aan de kno arts en die beweerde dat het niet de rede kon zijn van de eenzijdig uitval. persoonlijk denk ik dat dit er wel degelijk mee te maken kan hebben. succes

label.Geplaatst op 2008-03-12 14:37:32

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren