© 2024 solvo B.V.

Oorontsteking!!!!!

hallo, mijn zoon van 3 heeft vanaf okt. drie keer een oorontsteking gehad. Dus ook al 3 x een antibioticakuur gehad. Kan het zijn doordat hij dat vaak achter mekaar antibiotica heeft gehad, er niet zo snel meer op reageert? Hij krijgt het nu al een week en knapt nu pas een beetje op. Hoe vaak moet zo\'n kleine trouwens oorontsteking krijgen voordat hij buisjes kan krijgen? weet iemand dit? bedankt alvast nanda


het ligt een beetje aan de arts zelf hoe snel hij of zij buisjes gaat zetten. Bij mij dochter was het al bij de 2e keer dat ze een kuurtje had gehad. succes

label.Geplaatst op 2005-03-24 13:47:41


Ben je al bij een KNO-arts geweest? zo niet zorg dat je huisarts je doorverwijst. Zo\'n arts kan je vaak op je gemak stellen (of niet natuurlijk) Vraag naar de mogelijkheden en of je zoontje in aanmerking kan komen voor buisjes. Al is het om hem een jaartje ermee vooruit te helpen. Want elke keer zo\'n kuur en dat ziek zijn van die oren daar wordt een kind ook niet vrolijk van en de mama\'s en papa\'s natuurlijk ook niet. Er achteraan gaan is datgene wat je moet doen, heb ik ook gedaan en doe ik nog steeds!

label.Geplaatst op 2005-04-07 13:23:01

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren