© 2024 solvo B.V.

Oorontstekingen

Sinds 18 maanden heb ik constant last van externe oorontstekeningen in beide oren. Het is begonnen met een normale middenoorontsteking, op een gegeven moment had ik rechts een gaatje in het trommelvlies. Het gaatje is inmiddels wel dicht. Ik heb alles al gehad qua medicijnen (6 maal een antibioticakuur, meerdere malen tampons met zalf en verschillende druppels, ct scan, allergieonderzoek.) Op 6 december ben ik geopereerd en hebben ze de gehoorgangen beiderzijds verruimd echter zonder resultaat. Het is behoorlijk pijnlijk en ik begin er van te balen dat het zolang moet duren. Heeft iemand nog tips? Groetjes, Saskia


hallo saskia. ik loop al sinds mijn 12 jaar met mijn oor last van oor pijnen en flinke loop oren en elke dag vies ook aan geopereerd met een nieuw gehoor been. maar nu ben ik sinds 3 jaar geleden enkel maar duizelig heden dar is weer gekomen sinds ik (4 hart infarcten) had gekregen je zou naartuurlijk denken daar heb ik geen last van maar het komt er op neer dat ik bij de K.N.O loop met steeds maar loop oren en af en toe liep er gewoon bloed uit mijn oor nu was de conclusie dat er alles uit gehaald woord want anders blijf ik met pijn en een smerig oor lopen.

label.Geplaatst op 2005-01-16 13:23:39

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren