© 2024 solvo B.V.

Oorsuizen en jeuk

Sinds 2007 heb ik last van oorsuizen en verder heel veel jeuk onder het oor en het is daar ook wat opgezet en doet ook pijn. Naar de huisarts,tandarts,kaakchirurg en kno arts en fysiotherapeut geweest. Er kwam niets uit. Iemand wel eens zoiets meegemaakt of erover gehoord?


ik heb zelf ook al sinds 1984 last van oorsuizen en pijn mijn oor. het is net of dat je oor vol vuil zit. ik ben via mijn kno arts naar een audiologich centrum gestuurd en daar hebben ze een test bij mij afgenomen betreffende de het oorsuizen. ik neem aan dat bij jou ook het oorsuizen constant aanwezig is bij jou? als dat zo is dan kan je aan je kno arts vragen of ze er niet eens naar kunnen kijken. je moet dan zeggen dat je een vraag heb gesteld op de site van het ziekenhuis en dan zeggen dat er iemand gereageerd heb op jou vraag en hij moet jou dan doorverwijzen naar een audiologisch centrum.je moet er wel op aandringen dat hij je daar naar toe doorverwijst.hij moet er wel een verwijzing voor geven. wat ze bij mij hebben gevonden is dat ik tinnitus heb. ik ga op 27 april a.s naar een bijeenkomst die alleen maar over tinnitus gaat. hoe je het ervaard, wat je er aan kan doen ed. het kan ook komen door stress. ik hoop dat je iets aan mijn reactie heeft en dat je er iets wijzer van bent geworden. ik wens je verder heel veel sterkte toe.

label.Geplaatst op 2011-04-02 21:17:02

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren